Selectează o Pagină

 

 

Nr.    5.305 / 23.12.2024

 

 

 

A N U N Ț

 

În baza art.VII alin.(1), lit.b) din O.U.G. nr.115/2023, cu  modificările si completările ulterioare, Primăria comunei Plosca organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției contractuale de execuție vacante, MUNCITOR CALIFICAT I, din cadrul Compartimentului Servicii si Dezvoltare Publica,  pe perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de munca, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

        

             Condiții generale de înscriere la concurs, conform art.15 din H.G. nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevazute de Legea nr.53/2003 – Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art.542 alin.(1) si (2) din O.U.G. nr.57/2019  privind Codul administartiv, cu modificările și completările ulterioare:

  1. a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
    b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
    c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
    d) are o stare de sănătate corespunzatoare postului pentru care candidează, atestata pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
    e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  2. f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoana candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
    g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitarii unei profesii.
  3. h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

       

          Condiții specifice de înscriere la concurs:

 

– studii : studii generale;

– vechime:  minim 7 ani vechime in muncă;

– cursuri/programe de perfecţionare/specializare: diplome de absolivire cursuri, scoli profesionale, etc.

 

           

            Locul de depunere a dosarului de concurs: Primăria Comunei Plosca, str. Dunarii, nr.166, jud. Teleorman, Registratura.

 

Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente, conform art.35, alin.1 din H.G. nr.1336/2022, cu modificările si completările ulterioare:

  1. a) formular de înscriere la concurs;
  2. b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz, aflate în termen de valabilitate;
  3. c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  5. e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

i)curriculum vitae, model comun european;

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin de ministerul sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.

Copiile de pe actele prevăzute la lit.b)-e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut mai sus se prezintă însoțite de documente originale, care se certifică cu mențiunea ,,conform cu originalul’’ de către secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevăzut la lit. f), poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit.(f), anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice.

 

          Principalele atribuţii ale  postului:     

  • Să folosească timpul de muncă exclusiv pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu, în acest sens,nu se ocupă în timpul programului de muncă de activități care nu sunt cuprinse în atribuțiile și îndatoririle sale ori nu sunt dispuse de șefii ierarhici,
  • Să întretină in buna stare de functionare toate utilajele si uneltele din dotare;
  • Să utilizeze corect aparatele, sculele și utilajele din dotare cu acțiune manuală și electro-manuală,
  • Să se ocupe de dezapezirea cailor de acces de la primarie, scoli, institutii subordonate, cladiri ale orasului etc;
  • Să efectueze lucrari cu utilajele (excavator, buldoexcavator, etc) instituției răspunzând de buna funcționare a acestuia și folosirea acestuia la activități dispuse de șefii ierarhici;
  • Să participe la montat semne de circulatie si alte indicatoare pentru dirijarea circulatiei pe drumurile administrate de consiliul local;
  • Să participe la organizarea și buna funcționare a evenimentelor publice locale organizate de instituție;
  • Să participe la lucrări de întreținere a drumurilor publice întreținute de către UAT Ardud;
  • Să- și anunțe superiorul în cazul sesizării unei defecțiuni,
  • Să întrețină echipamentele din dotare,
  • Să aibă capacitatea de organizare a locului de muncă,
  • Să fie cinstit, loial și disciplinat, dând dovadă în toate împrejurările de o atitudine civilizată și corectă față de toate persoanele cu care vine în contact.
  • Să țină evidența valabilității tuturor documentelor și verificărilor utilajului /vehiculului;
  • Să execute alte activități în legătură cu îndeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
  • Exploatează la capacitate utilajul sau mijlocul de transport din dotare respectă încadrarea în consumurile specifice de carburanţi și lubrefianţi;
  • Participă alături de ceilalţi salariaţi la acţiunile organizate pentru înlăturarea incidentelor şi avariilor precum şi la acţiunile de apărare împotriva fenomenelor hidrometeorologice periculoase;
  • Asigură menţinerea capacităţii de funcţionare la parametrii corespunzători a mijlocului de transport sau utilajului pe care îl are în primire;
  • Să evite lăsarea fără supraveghere în timpul programului de lucru a maşinilor şi instalaţiilor în funcţiune;
  • Să asigure şi să păstreze curăţenia şi ordinea la locul de muncă ;- indeplineste si alte atributii stabilite de Primar, Viceprimar si Secretarul General al Comunei Plosca.

 

          Etapele concursului:

  1. Selecția dosarelor de înscriere;
  2. Proba scrisa ,probă eliminatorie dacă nu se întrunesc 50 puncte;
  3. Proba practică, probă eliminatorie dacă nu se întrunesc 50 puncte;
  4. Interviul, probă eliminatorie dacă nu se întrunesc 50 puncte.

 

Proba scrisa  consta in redactarea unei lucrari și/sau în rezolvarea unor teste grila , prin acesta probă se testează cunoștințele teoretice necesare ocupării postului pentru care se organizează concursul.

         

          Proba practică se desfășoară prin testarea abilităților si aptitudinilor practice ale candidaților, pe baza  următoarelor criterii de evaluare:

  1. capacitatea de adaptare;
  2. capacitatea de gestionare a situațiilor dificile;
  3. îndemânare și abilitate în realizarea cerințelor practice;
  4. capacitatea de comunicare;
  5. capacitatea de gestionare a resurselor alocate pentru desfășurarea probei practice.

 

          În cadrul interviului se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților. Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfășurării acestei probe, pe baza urmatoarelor criterii de evaluare:

– abilități și cunoștințe impuse de funcție;

– capacitate de analiză și sinteză;

– motivația candidatului;

– comportamentul în situații de criză;

– abilități de comunicare;

– inițiativă și creativitate.

Interviul poate fi susținut doar de către acei candidați declarați admiși la proba practica.

Sunt declarați admiși la proba practica candidații care au obținut minimum 50 de puncte.

Sunt declarați admiși la proba interviu candidații care au obținut minimum 50 de puncte.

 

Locul, data și ora desfășurării probei de concurs:

          Concursul se va organiza cu respectarea prevederilor Hotărârii Guvernului nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare si va consta in susținerea probei scrise, practice si interviu, dupa următorul calendar :

– Proba scrisă – 27.01.2025 , ora 10.00 la sediul Primariei Comunei Plosca, str. Dunarii, nr. 166, jud. Teleorman

          – Proba practică – 29.01.2025, ora 09.00, la sediul Primariei Comunei Plosca, str. Dunarii, nr. 166, jud. Teleorman;

Interviul – 31.01.2025, ora 900, la sediul Primariei comunei Plosca, str. Dunarii, nr. 166, jud. Teleorman

 

 

    Bibliografie si tematica:

 

  1. O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativ- Partea a VI a – Statutul functionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administratia publica si evidenta personalului platit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
  2. O.G. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată și cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
  5. HOTĂRÂRE nr. 1.048 din 9 august 2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecţie la locul de muncă, republicată;
  6. Constitutia Romaniei, republicata;

Tematica

  1. O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativ- Partea a VI a – Statutul functionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administratia publica si evidenta personalului platit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
  2. O.G. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare , cap I-IV, republicată și cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, TITLUL II, CAP.II, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, CAP I-IX, cu modificarile si completarile ulterioare;
  5. HOTĂRÂRE nr. 1.048 din 9 august 2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecţie la locul de muncă, CAP I-III, republicată;
  6. Constitutia Romaniei, republicata, act integral;

        Date de contact:

– adresa de corespondenţă: Primăria Comunei Plosca, str. Dunarii, nr. 166, jud. Teleorman;

– telefon/fax 0247 327501 ;

– email: primaria_plosca @ yahoo.com;

– persoana de contact, Florina LINCA, Administrator Public.

      

Calendarul de desfășurare a concursului:

 

Nr.crt. Etapa concurs Data/Perioa-da Ora Locul
1. Data limită de depunere a dosarelor 24.12.2024-16.01.2025 14,00 Registratură Primariei Comunei Plosca
 

2.

 

Selecția dosarelor de înscriere 17.01.2025  
Afișarea rezultatelor selecției dosarelor 20.01.2025 14,00 Avizierul și

site-ul primariei Comunei Plosca

Depunerea contestațiilor 21.01.2025 Pana la ora 14,00 Registratura Primariei Comunei Plosca
Afișarea rezultatelor contestațiilor 22.01.2025 14,00 Avizierul și

site-ul primariei Comunei Plosca

 

3.

Probă scrisă 27.01.2025 10,00 Sediul Primariei Comunei Plosca
Afișarea rezultatelor de la proba scrisă 27.01.2025 14,30 Avizierul și

site-ul primariei Comunei Plosca

Depunerea contestațiilor 28.01.2025 Pana la ora 14.30 Registratura Primariei Comunei Plosca
Afișarea rezultatelor contestațiilor 28.01.2025 15,00 Avizierul și

site-ul primariei Comunei Plosca

 

4.

Probă practică

(conform planului stabilit de comisia de concurs)

29.01.2025 09,00
Afișarea rezultatelor de la proba practică 29.01.2025 13,00 Avizierul și

site-ul primariei Comunei Plosca

Depunerea contestațiilor 30.01.2025 Pana la ora

13,00

Registratura Primariei Comunei Plosca
Afișarea  rezultatelor contestațiilor 30.01.2025 14,30 Avizierul și

site-ul primariei Comunei Plosca

 

5.

Interviu

(conform planului stabilit de comisia de concurs)

31.01.2025

 

09,00

 

Sediul Primariei Comunei Plosca
Afișarea rezultatelor de la interviu 31.01.2025

 

12,00 Avizierul și

site-ul primariei Comunei Plosca

Depunerea contestațiilor 03.02.2025

 

Pana la ora

12,00

Registratura  Primariei Comunei Plosca
Afișarea  rezultatelor contestațiilor 03.02.2025

 

14,00 Avizierul și

site-ul primariei Comunei Plosca

 6. Afișarea rezultatelor finale 03.02.2025 15,00 Avizierul și

site-ul primariei Comunei Plosca

 

 

PRIMAR,

GROSU Daniel